Prelegenci

A B C D G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Grzegorz Boczek

Grzegorz Boczek

dyrektor, Dział ds. Najmu Powierzchni Biurowych

GTC SA

Grzegorz Boczek w GTC S.A. zarządza działem najmu powierzchni biurowych w Polsce i odpowiada łącznie za ok. 250 tyś. mkw. powierzchni w 7 największych miastach. Posiada ponad 11 lat doświadczenia w branży nieruchomości. Pracował również w firmach doradczych - JLL i King Sturge, gdzie zajmował się takimi projektami jak: Warsaw Spire, WTT, Europlex, Equator 2, Poleczki Business Park. Wielokrotnie doradzał firmom przy złożonych procesach relokacji lub renegocjacji umów najmu.

Absolwent Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Bierze udział w sesjach:

  • BIURA

    Niski czynsz lub dobra lokalizacja to już za mało. Czego potrzebują stare biurowce?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Niski czynsz lub dobra lokalizacja to już za mało. Czego potrzebują stare biurowce?

    Z każdym rokiem przybywa nowych i ciekawych inwestycji biurowych. Dlatego zarządcy starszych obiektów stoją przed wyzwaniem, jak przyciągnąć nowych i utrzymać dotychczasowych najemców. Z pomocą przychodzi modernizacja lub radykalna zmiana funkcji

    Niski czynsz lub dobra lokalizacja to już za mało. Czego potrzebują stare biurowce?

POWRÓT
Google Play
Pobierz aplikację Property Forum
na swój telefon
AppStore
Pobierz aplikację Property Forum
na swój telefon

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.