AGENDA


09.30-11.00

  • Geopolityka i nieruchomości

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Top globalnych lokalizacji dla projektów nieruchomościowych. Czy region CEE i Polska wciąż są na celowniku największych graczy
    • Co i gdzie budować, by odnieść sukces
    • Dlaczego polskie nieruchomości nie stały się masowym przedmiotem pożądania dla funduszy inwestycyjnych z Chin i Dalekiego Wschodu?
    • Czy inwestorzy z RPA będą generować długofalowy popyt na nieruchomości komercyjne?
    • Nowi gracze na polskim rynku – czy ostatnie wydarzenia w świecie polityki nie popsuły polskiego PR-u na Zachodzie?

11.30-12.30

  • Hot topics

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Wybór marki hotelowej – tradycyjna vs lifestyle’owa. Hotel w ramach projektu mixed-use i niezależny obiekt. Jakimi kryteriami powinien kierować się inwestor przy wyborze optymalnej marki hotelowej?

13.15-14.15

  • Zarządzanie. Facility management – to już standard. Rachunek zysków i strat

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Odpowiednio utrzymany, dobrze się starzeje i nie traci na wartości – co daje facility management?
    • Ile kosztuje „życie” budynku pod okiem profesjonalisty
  • Centra handlowe. Wiele funkcji pod jednym dachem – przepis na handel w nowym wydaniu

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Przepis na udany miks – na zakupy i lunch, ale też do pracy i odpoczynku
    • Ulice handlowe w odwrocie? Czy obiekty multifunkcyjne to jedyne rozwiązanie dla handlu poza tradycyjnymi centrami? 
    • Nieruchomość 3 w 1. Czy to dobry produkt inwestycyjny dla funduszy?
    • Wiele funkcji – jak nimi zarządzać i jak je promować. Skuteczne narzędzia
  • Hotele. Rynek spotkań to pieniądze. Jak hotele walczą o gościa biznesowego

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Polska – emerging market. Nowy, atrakcyjny i konkurencyjny kierunek dla podróży biznesowych
    • MICE – ile rynek jest wart dla branży hotelowej
    • Walka o klienta – jak sprostać wymaganiom organizatorów konferencji

14.30-15.30

  • Propertydesign.pl Forum. Operacja – modernizacja, czyli drugie życie biurowców

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Starszy, ale wciąż na czasie – jak zamienić stary biurowiec w modne i przyjazne miejsce pracy
  • BPO/SSC. Akcja rekrutacja. Jak rozwijać rynek pracowników dla sektora nowoczesnych usług

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Jak radzić sobie z problemem braku rąk do pracy?
    • Czy współpraca uczelni z biznesem to recepta na problemy kadrowe?
    • Grywalizacja – moda czy konieczność?
    • "Employer branding" a pokolenie Y. Jak zainteresować, pozyskać i utrzymać pracownika?
  • Finanse. REIT – kiedy, co i jak?

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Jak działają REIT-y na świecie, jaki jest polski pomysł?
    • Jak przekonać inwestorów prywatnych do REIT-ów?
    • Źródła kapitału – dlaczego REIT

15.45-16.45

  • Centra handlowe. Handlowy boom w Warszawie

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Co planują deweloperzy?
    • Co czeka już istniejące obiekty?
    • Czy rozbudowa i modernizacja to jedyne rozwiązania?

15.45-17.00

  • Propertydesign.pl Forum. Dobrze zaprojektowane biuro to inwestycja w ludzi – jak być magnesem dla pracowników i sprostać ich oczekiwaniom

     
  • Biura. Biurowa inwazja trwa, ale w nowej formie i dla nowych najemców

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Gdzie budować – plany deweloperów
    • Jak skutecznie kusić najemców

19.00

  • Wieczorna Gala Prime Property Prize 2017

     

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.