Lokalizacja, wynagrodzenie, design biura – jak skutecznie kusić pracowników?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCILokalizacja, wynagrodzenie, design biura – jak skutecznie kusić pracowników?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIPolska to ważna lokalizacja dla globalnych graczy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Korporacje znajdują u nas wysokiej jakości, świetnie zlokalizowane powierzchnie biurowe, ale wyzwaniem staje się dla nich rynek kadr. Rywalizacja o pracownika staje się zjawiskiem powszechnym, a strategie globalnych organizacji nie zawsze sprawdzają się w lokalnej rzeczywistości. Jak skutecznie przyciągać talenty do firm i miast? Co może zrobić samorząd, a co specjalista od HR-u?
Nowy konsument, nowe potrzeby. Jak centra handlowe zmieniają się, by przyciągnąć pokolenie „domatorów”?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCICentra już nie chcą być wyłącznie handlowe. Swoim klientom oprócz zakupów pełnych doświadczeń i nowoczesnych technologii oferują: kina, kręgielnie, siłownie, rozbudowane food courty. Inwestorzy stawiają na spektakularne pomysły jak: diabelski młyn, las deszczowy, lwy morskie w jeziorze, stoki narciarskie, kaplice ślubne... Jaki będzie nowy wymiar rozrywki w centrach handlowych?
Branża apartamentowców i condohoteli w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Sprzyja temu rozwój turystyki, lepsza infrastruktura transportowa oraz wzrost zamożności społeczeństwa. Nowe obiekty rosną jak grzyby po deszczu. Rośnie też apetyt na grunty. Jakie są możliwości inwestycyjne w tego typu nieruchomości z perspektywy inwestora prywatnego i instytucjonalnego, w kraju i zagranicą?
Prezentacje najnowszych konceptów przestrzeni biurowych
Najem instytucjonalny rozpędza się – nowy sektor rynku mieszkaniowego w Polsce
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISkala i potencjał rynku mieszkań na wynajem w Polsce dla inwestorów instytucjonalnych. Co sprzyja rozwojowi sektora?
Magazyny „w służbie” e-commerce. Przyszłość to usługa dostawy jednego dnia
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIMniejsze magazyny, blisko centrów miast – tak sektor odpowiada na rozwój branży e-commerce, która za cel postawiła sobie usługę dostawy jednego dnia. Co to oznacza dla rynku magazynowego? Jakie perspektywy tworzy? Czego oczekują najemcy?
Pewnego razu w starych murach, czyli o trudnej sztuce rewitalizacji w Polsce
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISzał na rewitalizację trwa. Skala stołecznego rynku i jego prestiż spowodowały, że to właśnie w Warszawie przeprowadzono dotąd najwięcej inwestycji komercyjnych powstałych w ramach rewitalizacji zabytków, zniszczonych budynków lub zdegradowanych terenów. Potencjał jest jednak o wiele większy. Co ze starszymi budynkami, które nie wytrzymują rynkowej konkurencji? Czy przebudowa starszych, mało atrakcyjnych obiektów na mieszkania, hotele czy nowoczesne biurowce to trudna sztuka? W czym tkwi sekret? W unikalnym duchu miejsca, świetnej lokalizacji, nieprzeciętnym koncepcie, a może współpracy z najlepszymi architektami?
Cała Polska Specjalną Strefą Ekonomiczną – nowy impuls dla inwestycji
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIJak nowa ustawa wpłynie na aktywność inwestorów i plany deweloperów? Jakie nowe lokalizacje wykreuje? Produkcja, transport i logistyka, magazyny, centra usług dla biznesu... Potencjał dla nowych projektów
Niski czynsz lub dobra lokalizacja to już za mało. Czego potrzebują stare biurowce?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIZ każdym rokiem przybywa nowych i ciekawych inwestycji biurowych. Dlatego zarządcy starszych obiektów stoją przed wyzwaniem, jak przyciągnąć nowych i utrzymać dotychczasowych najemców. Z pomocą przychodzi modernizacja lub radykalna zmiana funkcji
Z jakimi wymogami instytucji finansujących i banków spotykają się inwestorzy biurowców, hoteli, magazynów i galerii handlowych? Private equity, emisja obligacji korporacyjnych, kredyt bankowy, a może leasing zwrotny – na co postawić, co się opłaca?
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.