Jacek Tokarski
partner, Chief Operating Officer, Hotel Professionals
Jacek Tokarski, jako Chief Operating Officer w Hotel Professionals odpowiada m.in. za przygotowanie analiz finansowych projektów hotelowych, w tym opracowywanie odpowiednich modelów finansowych oraz analiz opłacalności inwestycji hotelowych.
Jacek jest również odpowiedzialny za nadzorowanie procesu due dilligence poprzedzającego transakcje zakupu hoteli. Współpracował przy transakcjach m.in. LIM Center/Warsaw Marriott Hotel, Holiday Inn Gdańsk i Wrocław oraz Grand Hotel Łódź. Ponadto koordynuje proces pozyskania marki i operatora dla inwestorów i właścicieli hoteli.
Jacek jest ściśle zaangażowany w opracowywanie wycen nieruchomości hotelowych wykonywanych przez Hotel Professionals we współpracy z zewnętrznymi partnerami.
W latach 2004 – 2012 pracował w międzynarodowej firmie doradczej Colliers International Poland, początkowo jako analityk finansowy w dziale Najmu Powierzchni Biurowych, następnie jako analityk inwestycyjny w Dziale Usług Inwestycyjnych. W tym czasie Jacek okazjonalnie wspierał Alexa Kloszewskiego prowadzącego dział hotelowy firmy Colliers, dzięki czemu stał się pasjonatem rynku hospitality. Przez 8 lat swoje doświadczenie zdobywał w dziale hotelowym firmy Colliers.
Bierze udział w sesjach:
-
HOTELE
Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIDesant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
W Polsce sieciowe hotele stanowią ok. 20 proc. bazy hotelowej. Operatorzy krajowi i zagraniczni upatrują w tym szansy na zwiększenie swojej obecności. Ekonomiczna luka, nowe kierunki, koncepty wychodzące poza istniejące standardy w kwestii designu czy aranżacji, ale także łączenie funkcji np. z coworkingiem – jakie projekty mają największą szansę na sukces? Które lokalizacje cieszą się powodzeniem? Kto się boi, czyli jak przyrost podaży nowych obiektów wpłynie na wyniki istniejących hoteli.
Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
- Rafał Abramczyk - CEO, hotelAG
- Jorge Cano Gonzalvo - dyrektor, Quadrature Polska
- Adam Konieczny - Development Director Europe, Louvre Hotels Group
- Miguel Martins - Director of Development in Poland, IHG
- Paweł Nowakowski - dyrektor działu rynków kapitałowych, Cresa
- Tomasz Piórkowski - Regional Director Cracow & Katowice, Vienna House
- Jacek Stasikowski - Business Development Director, Poland and Baltic States, Orbis Group, Accor
- Jacek Tokarski - partner, Chief Operating Officer, Hotel Professionals