Miguel Martins
Director of Development in Poland
IHG
Bierze udział w sesjach:
-
HOTELE
Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIDesant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
W Polsce sieciowe hotele stanowią ok. 20 proc. bazy hotelowej. Operatorzy krajowi i zagraniczni upatrują w tym szansy na zwiększenie swojej obecności. Ekonomiczna luka, nowe kierunki, koncepty wychodzące poza istniejące standardy w kwestii designu czy aranżacji, ale także łączenie funkcji np. z coworkingiem – jakie projekty mają największą szansę na sukces? Które lokalizacje cieszą się powodzeniem? Kto się boi, czyli jak przyrost podaży nowych obiektów wpłynie na wyniki istniejących hoteli.
Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
- Rafał Abramczyk - CEO, hotelAG
- Jorge Cano Gonzalvo - dyrektor, Quadrature Polska
- Adam Konieczny - Development Director Europe, Louvre Hotels Group
- Miguel Martins - Director of Development in Poland, IHG
- Paweł Nowakowski - dyrektor działu rynków kapitałowych, Cresa
- Tomasz Piórkowski - Regional Director Cracow & Katowice, Vienna House
- Jacek Stasikowski - Business Development Director, Poland and Baltic States, Orbis Group, Accor
- Jacek Tokarski - partner, Chief Operating Officer, Hotel Professionals