V Property Forum - impreza branży nieruchomości komercyjnychProperty Forum 2015

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Magdalena Federowicz-Boule

Magdalena Federowicz-Boule

architekt

Tremend, Sp. z o.o. Sp. k.

Wykształcenie:

Studia na Wydziale Architektury na Politechnice Warszawskiej, „School of Architecture” Uniwersytet w Detroit, Michigan, USA.

 Biogram:

Urodzona 16 października 1972 roku, obywatelstwo: polskie, francuskie

 Doświadczenie Zawodowe:

- Pracownia Architektury „Sotyk &Sotyk”

- współzałożyciel F.B.T. Pracownia Architektury i Urbanistyki

-współpraca z architektami francuskimi

- architekt prowadzący a później dyrektor biura IOSIS Polska ( dawniej OTH)

- współzałożyciel biura Tremend

Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej nr MA-1622, przynależność do MOIA nr MA – 1198, od września 2017 członek Zarządu OW SARP

 Dodatkowe informacje:

nagroda Złoty Żuraw 2003 w kat. budynek użyteczności publicznej – projekt przy ul. Pileckiego, Property Awards LONDON w kategorii Hotel Interiors – Best Hotel Interiors Poland za Novotel Wrocław Centrum oraz Best Hotel Interiors Hungary za projekt Ibis Styles Budapest City w 2016. , European Property Awards w Londynie w kategorii Hotel Interior Design za projekt Ibis Styles Grudziądz, wyróżnienie w konkursie A'Design Award&Competition Milan za Novotel Wrocław w 2017 roku,  W 2018 r. wyróżnienie w konkursie A'Design Award&Competition Milan za projekt biura przy ul. Klimczaka.

 

Więcej na: http://tremend.pl/

 

Bierze udział w sesjach:

  • CENTRA HANDLOWE

    Centra Handlowe. Czy retail stracił blask?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Centra Handlowe. Czy retail stracił blask?

    Nie, ale stoi przed nim więcej wyzwań niż 20 lat temu. Handel stoi na rozdrożu, ale nie ma jednego właściwego kierunku jego rozwoju. Różne drogowskazy pokazują, że w przyszłości zarządcy i właściciele centrów handlowych staną się analitykami cyfrowych danych, designerami usług lub kreatorami przekazów medialnych. Jak ma na imię sukces w handlu?

    Centra Handlowe. Czy retail stracił blask?

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.