Prelegenci

A B C D F G H K L M N O P R S Ś T U W Z
Renata Kinde-Czyż

Renata Kinde-Czyż

prezes zarządu

Metro Properties Sp. z o.o.

Prezes Zarządu/Dyrektor Generalny Renata Kinde-Czyż jest absolwentką uniwersytetów w Gdańsku oraz Oslo, od 18 lat związana jest z rynkiem nieruchomości komercyjnych. Posiada tytuł Master of Business Administration i jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości. Pracę w koncernie METRO rozpoczęła w 1997 roku na stanowisku Dyrektora Regionalnego, następnie objęła stanowisko Dyrektora do spraw Zarządzania Centrami Handlowymi.
W 2005 roku została powołana na stanowisko Członka Zarządu. Od marca 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu METRO Properties.
Jako Członek Zarządu, a zarazem jedna z założycielek Polskiej Rady Centrów Handlowych, ma znaczący udział w kształtowaniu polskiego rynku nieruchomości komercyjnych. Aktywnie promuje nowoczesne, międzynarodowe standardy zarządzania – zarówno w zakresie zrównoważonego rozwoju, jak i standaryzacji procesów zarządzania Centrami Handlowymi.
Prywatnie pasjonuje się narciarstwem, pływaniem oraz literaturą fantastyczno-naukową. Jest mężatką, ma dwójkę dzieci.

Bierze udział w sesjach:

  • NIERUCHOMOŚCI

    Danger Zones. Czego obawia się rynek nieruchomości?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Danger Zones. Czego obawia się rynek nieruchomości?

    Spowolnienie tempa wzrostu gospodarczego, kryzys w Unii Europejskiej i brexit, niestabilność polityczna, wojny handlowe, środowisko niskich stóp procentowych, wzrost zadłużenia... Minęła dekada od ostatniego globalnego kryzysu gospodarczego – czego dziś obawia się rynek nieruchomości? Czy lekcja z historii została odrobiona i sektor jest przygotowany na gorsze czasy? Jakie są główne czynniki ryzyka? Które sektory rynku są już nasycone, a gdzie wciąż drzemie największy potencjał? Co przyniósł Polsce rok w gronie gospodarek rozwiniętych – czy nasz kraj pozostaje jednym z najlepszych miejsc do lokowania kapitału w Europie?

    Danger Zones. Czego obawia się rynek nieruchomości?

  • CENTRA HANDLOWE

    Centra Handlowe. Czy retail stracił blask?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Centra Handlowe. Czy retail stracił blask?

    Nie, ale stoi przed nim więcej wyzwań niż 20 lat temu. Handel stoi na rozdrożu, ale nie ma jednego właściwego kierunku jego rozwoju. Różne drogowskazy pokazują, że w przyszłości zarządcy i właściciele centrów handlowych staną się analitykami cyfrowych danych, designerami usług lub kreatorami przekazów medialnych. Jak ma na imię sukces w handlu?

    Centra Handlowe. Czy retail stracił blask?

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.