Wybór marki hotelowej – tradycyjna vs lifestyle’owa. Hotel w ramach projektu mixed-use i niezależny obiekt. Jakimi kryteriami powinien kierować się inwestor przy wyborze optymalnej marki hotelowej?
A recipe for a successful mix – one can go shopping, go to lunch and to work, as well as relax
Are high streets in retreat? Are multifunctional facilities the only solution for commerce, apart from conventional shopping centres? – 3-in-1 Property. Is this a good investment product for the funds?
Many functions: How to manage and promote them? Effective tools
Arnaud Burlin - Managing Director Central Europe & Austria, Unibail-Rodamco
Marcin Michalec - absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej, licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami. Z rynkiem nieruchomości związany od ponad 15 lat. Karierę zawodową rozpoczął w firmie Knight Frank. Następnie jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmach deweloperskich: Restaura i ICON Real Estate zaangażowany bezpośrednio w obsługę sprzedaży ponad 1000 mieszkań/apartamentów w kilku polskich miastach. Od kwietnia 2017 roku w firmie OKAM na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu. Prywatnie mąż i tata trójki cudownych dzieci. Hobby: spędzanie z nimi każdej wolnej chwili., Okam Group
Bartosz Pustuł - Managing Director, Chairman of the Board, Nai Estate Fellows