Maciej Madejak
Managing Director
Panattoni Europe
Bierze udział w sesjach:
-
Magazyny nowym miejscem dla handlu
W Polsce każdego dnia powstaje 21 sklepów internetowych, a co roku sektor e-commerce rośnie o ponad 18 proc. i jest już warty ponad 50 mld zł. Rynek magazynowo-logistyczny tylko na tym korzysta. Polska jest międzynarodowym hubem logistycznym, obsługującym zamówienia dla największych sklepów internetowych. Jak będzie rósł popyt na magazyny dedykowane obsłudze handlu internetowego? Jak będzie rozwijać się współpraca branży handlowej i logistycznej? Czego oczekują od deweloperów firmy działające w e-sprzedaży? Jak będą zmieniać się ich wymagania w stosunku do specyfikacji technicznych, wyposażenia czy automatyzacji obiektów? Wielkie magazyny, small business unit, małe magazyny nadające się na lekką produkcję – jakie będą obiekty
i lokalizacje przyszłości pod magazyny dla branży e-commerce?Magazyny nowym miejscem dla handlu
- Piotr Bzowski - Leasing & Development Director, P3 Logistic Parks
- Piotr Dopierała - dyrektor ds. logistyki, LPP SA
- Tomasz Lubowiecki - prezes zarządu, 7R SA
- Maciej Madejak - Managing Director, Panattoni Europe
- Andrzej Rosiński - prezes zarządu, Waimea Holding
- Dariusz Stasik - prezes zarządu, właściciel, W.P.I.P. Sp. z o.o. Sp. k.
- Kamil Szymański - dyrektor działu magazynowego i przemysłowego, SAVILLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Hubert Walczak - dyrektor działu fulfillment, InPost SA