Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Piotr Bzowski

Piotr Bzowski

Leasing & Development Director

P3 Logistic Parks

Piotr Bzowski jest dyrektorem ds. najmu i rozwoju w P3 Logistic Parks w Polsce. Z firmą związany jest od kwietnia 2010 r. i posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w dziedzinie nieruchomości komercyjnych. Przed rozpoczęciem pracy w P3 pracował dla deweloperów powierzchni magazynowych oraz międzynarodowej agencji doradczej, gdzie specjalizował się w rynku logistycznym i przemysłowym.

W trakcie jego pracy w P3 portfel wynajętych nieruchomości wzrósł z 250 do ponad 800 tys. mkw. Z czego Piotr odpowiadał za development ponad 390 tys. mkw. Do  sukcesów Bzowskiego należy także zaliczyć m.in. akwizycję 50 ha gruntów przy parku P3 Poznań, na których wkrótce rozpocznie się budowa drugiego etapu inwestycji oraz uczestniczenie w akwizycji portfela CA Immo.

Bzowski ma doświadczenie zarówno we współpracy z największymi klientami z sektora logistycznego, m.in. FM Logistic, IDL, DHL, Fiege, CEVA, jak i użytkownikami końcowymi magazynów takimi jak JYSK czy Britisih American Tobacco oraz firmami produkcyjnymi m.in. Zaparoh i PF Logo.

Piotr posiada tytuł magistra ekonomii uzyskany na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Sheffield Hallam w Wielkiej Brytanii oraz Wycena Nieruchomości na Politechnice Warszawskiej. W ostatnim czasie poszerza także swoją wiedzę z zakresu zarządzania uczestnicząc w kursie Cranefield General Management Programme, zorganizowanym przez Cranfield School of Management również zlokalizowanej w Wielkiej Brytanii.

Bierze udział w sesjach:

  • MAGAZYNY

    Magazyny nowym miejscem dla handlu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Magazyny nowym miejscem dla handlu

    W Polsce każdego dnia powstaje 21 sklepów internetowych, a co roku sektor e-commerce rośnie o ponad 18 proc. i jest już warty ponad 50 mld zł. Rynek magazynowo-logistyczny tylko na tym korzysta. Polska jest międzynarodowym hubem logistycznym, obsługującym zamówienia dla największych sklepów internetowych. Jak będzie rósł popyt na magazyny dedykowane obsłudze handlu internetowego? Jak będzie rozwijać się współpraca branży handlowej i logistycznej? Czego oczekują od deweloperów firmy działające w e-sprzedaży? Jak będą zmieniać się ich wymagania w stosunku do specyfikacji technicznych, wyposażenia czy automatyzacji obiektów? Wielkie magazyny, small business unit, małe magazyny nadające się na lekką produkcję – jakie będą obiekty
    i lokalizacje przyszłości pod magazyny dla branży e-commerce?

    Magazyny nowym miejscem dla handlu

POWRÓT