Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Rafał Abramczyk

Rafał Abramczyk

CEO

hotelAG

Jako pierwszy w Polsce wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condohoteli (Golden Tulip Międzyzdroje i Golden Tulip Gdańsk). Z powodzeniem koordynował i nadzorował otwarcia hoteli zarówno od strony operacyjnej jak i inwestorskiej. Obiekty zarządzane przez Rafała wielokrotnie zdobywały nagrody, m.in.: „Oscar” branży budowlanej – Budowa Roku 2013 dla Golden Tulip Gdańsk, przyznawana m.in. przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju; Inwestycja Roku Rynku Hotelarskiego 2013 dla Golden Tulip Gdańsk a także Najlepszy Hotel Wypoczynkowy 2012 dla Golden Tulip Międzyzdroje. Jako Dyrektor Generalny Condohotels Ostróda był odpowiedzialny za wszystkie działania operacyjne a także projekt pre-openingu i otwarcia nowych hoteli (m.in. Willa Port Resort). Pracując dla Louvre Hotels w Polsce uczestniczył w otwarciu kompleksu trzech hoteli w Warszawie (Golden Tulip- ex Kyriad Prestige, Campanile i Premiere Classe). Następnie, jako dyrektor zarządzał operacyjnie pierwszym sieciowym hotelem ekonomicznym w Warszawie zdobywając nagrodę dla Najlepszego Hotelu Ekonomicznego 2008 roku. Pełniąc funkcję CEO w hotelAG odpowiedzialny jest za kompleksowy nadzór nad wszystkimi projektami hotelowymi prowadzonymi przez grupę oraz wytyczanie strategii i planów dalszego rozwoju.

Bierze udział w sesjach:

  • HOTELE

    Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?

    W Polsce sieciowe hotele stanowią ok. 20 proc. bazy hotelowej. Operatorzy krajowi i zagraniczni upatrują w tym szansy na zwiększenie swojej obecności. Ekonomiczna luka, nowe kierunki, koncepty wychodzące poza istniejące standardy w kwestii designu czy aranżacji, ale także łączenie funkcji np. z coworkingiem – jakie projekty mają największą szansę na sukces? Które lokalizacje cieszą się powodzeniem? Kto się boi, czyli jak przyrost podaży nowych obiektów wpłynie na wyniki istniejących hoteli.

    Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?

  • INWESTYCJE

    Apartamenty inwestycyjne. Inwestor chce spać spokojnie – rynek apartamentów inwestycyjnych w Polsce

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Apartamenty inwestycyjne. Inwestor chce spać spokojnie – rynek apartamentów inwestycyjnych w Polsce

    Środowisko niskich stóp procentowych i zakwalifikowanie naszego kraju do grona rynków rozwiniętych zwróciło uwagę wielkich, międzynarodowych graczy na polski sektor apartamentów inwestycyjnych i condohoteli. Te ostatnie podbiły nadmorskie kurorty, a od niedawna stały się też jedną z ulubionych form lokowania kapitału
    w dużych miastach. Jak szybko rośnie rynek – największe realizowane i planowane inwestycje. Jakich inwestycji szukają inwestorzy – prywatni i instytucjonalni? Największe perspektywy i wyzwania stojące przed sektorem.

    Apartamenty inwestycyjne. Inwestor chce spać spokojnie – rynek apartamentów inwestycyjnych w Polsce

POWRÓT