Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Tomasz Lubowiecki

Tomasz Lubowiecki

prezes zarządu

7R SA

Tomasz Lubowiecki jest założycielem i Prezesem Zarządu 7R, nowoczesnej spółki deweloperskiej działającej w sektorze logistycznym i przemysłowym. 7R oferuje najwyższej klasy obiekty magazynowe oraz oferuje swoim partnerom private equity szerokie i wiarygodne możliwości inwestycyjne.

Posiadający ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości Tomasz Lubowiecki wierzy, że kluczem do sukcesu każdego projektu inwestycyjnego jest bliska współpraca pomiędzy wszystkimi działami w spółce oraz partnerskie relacje z zewnętrznymi podmiotami. W związku z tym jego misją i priorytetem jest usprawnienie tej współpracy opartej na zaufaniu, wiarygodności i otwartej komunikacji. Tomasz Lubowiecki koncentruje swoją uwagę na nowych projektach inwestycyjnych, stoi także na czele Działu Sprzedaży i Marketingu.

Przed założeniem 7R Tomasz Lubowiecki przez ponad 12 lat zarządzał spółką LIMPOL – dużym polskim dystrybutorem produktów szybkozbywalnych. Równocześnie był czynnie zaangażowany w szereg inwestycji mieszkaniowych jako inwestor kapitału podwyższonego ryzyka. Jego portfel projektów obejmuje takie inwestycje jak Polana Borkowska i Business Park Zawiła.

Tomasz Lubowiecki jest absolwentem studiów licencjackich na Międzynarodowej Akademii Filozofii w Księstwie Liechtenstein oraz posiada tytuł magistra filozofii uzyskany na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Bierze udział w sesjach:

  • MAGAZYNY

    Magazyny nowym miejscem dla handlu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Magazyny nowym miejscem dla handlu

    W Polsce każdego dnia powstaje 21 sklepów internetowych, a co roku sektor e-commerce rośnie o ponad 18 proc. i jest już warty ponad 50 mld zł. Rynek magazynowo-logistyczny tylko na tym korzysta. Polska jest międzynarodowym hubem logistycznym, obsługującym zamówienia dla największych sklepów internetowych. Jak będzie rósł popyt na magazyny dedykowane obsłudze handlu internetowego? Jak będzie rozwijać się współpraca branży handlowej i logistycznej? Czego oczekują od deweloperów firmy działające w e-sprzedaży? Jak będą zmieniać się ich wymagania w stosunku do specyfikacji technicznych, wyposażenia czy automatyzacji obiektów? Wielkie magazyny, small business unit, małe magazyny nadające się na lekką produkcję – jakie będą obiekty
    i lokalizacje przyszłości pod magazyny dla branży e-commerce?

    Magazyny nowym miejscem dla handlu

POWRÓT