V Property Forum - impreza branży nieruchomości komercyjnychProperty Forum 2015

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Łukasz Żelezik

Łukasz Żelezik

Executive Director, Leasing

CAVATINA HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA

Łukasz Żelezik jako Executive Director, Leasing jest szefem najmu powierzchni biurowych w Cavatina Holding. Posiada ponad 14 letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Zanim dołączył do Cavatiny , pełnił funkcję Partnera w polskim oddziale Colliers International oraz wcześniej  nadzorował jako Head of Leasing Team  zespół Wynajmu Powierzchni Biurowych w Echo Investment. Zrozumienie procesu z punktu widzenia właściciela nieruchomości w połączeniu z wiedzą na temat technicznych oraz prawnych aspektów związanych z najmem budynków biurowych to niewątpliwe atuty Łukasza w procesie najmu.

Łukasz z sukcesami prowadził procesy najmu powierzchni biurowej, koordynując  grupy architektów, prawników, inżynierów oraz zarządców nieruchomości. Brał osobisty  udział w najmie blisko 320 K m2 powierzchni biurowej. W latach 2016 – 2019  jego zespół  L-rep w Colliers International wynajął ponad 250 k m2 powierzchni biurowej, głównie w Warszawie ale i również na rynkach regionalnych.

Współpracował, między innymi, z firmami takimi, jak: APN Promise, Bank NY Mellon Poland, Energizer Group Polska, Ericsson, Estée Lauder Poland, GASPOL Energy, Grupa LUX MED, IBM, K2 Internet, Peugeot Polska, Schneider Electric Polska, Stanley Black & Decker Polska, TOTAL Polska, Pekao Financial Services, Deutsche Leasing, Grupa Impel, C&A, Aviva, Publicis, Tieto, Colgate Palmolive, Daikin Poland. Największą transakcją, w której uczestniczył Łukasz, była umowa najmu pomiędzy GGH a mBank- 46 tys. M.

Bierze udział w sesjach:

  • Biurowce

    Back to work – biura w post-covidowej rzeczywistości

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Back to work – biura w post-covidowej rzeczywistości

    9.30-9.45
    Back to work – biura w post-covidowej rzeczywistości

    Home office do odwołania – rewolucja COVID-19. Jak zmieni się sposób zarządzania, styl pracy i rola biur?

     

    9.45-11.00
    Back to work – perspektywa deweloperów, właścicieli i zarządców biurowców

    Fabryki XXI wieku muszą przejść lifting czy radykalną zmianę? Klątwa pustych biurowców – czy grozi Polsce? W jakim stopniu w pandemicznej rzeczywistości plany deweloperów pozostaną aktualne, a podaż spotka się z popytem? Czy pandemia doprowadzi do spadku czynszów i wartości nieruchomości?

    Back to work – biura w post-covidowej rzeczywistości

    • Michał Baryżewski - współwłaściciel, biuro architektoniczne Arch-Deco
    • Anna Celichowska - członek zarządu, dyrektor ds. komercjalizacji, Virako Sp. z o.o.
    • Daniel Czarnecki - dyrektor działu powierzchni biurowych, reprezentacja wynajmującego, Savills w Polsce
    • Anna Kaczmarczyk - dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami w dziale biur, ECHO INVESTMENT SPÓŁKA AKCYJNA
    • Katarzyna Kubicka - dyrektor regionalny, ECHO INVESTMENT SPÓŁKA AKCYJNA
    • Dariusz Kurowski - dyrektor generalny Ecophon, Saint-Gobain Ceilings
    • Łukasz Kwieciński - Asset & Property Management Director, spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo – Wschodniej
    • Justyna Łotowska - dziennikarka, PropertyNews.pl
    • Marcin Mazurek - prezes zarządu, Polski Holding Nieruchomości SA
    • Łukasz Żelezik - Executive Director, Leasing, CAVATINA HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA
POWRÓT

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.