Property Forum - impreza branży nieruchomości komercyjnych Property Forum

Prelegenci

A B C D F G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Rafał Abramczyk

Rafał Abramczyk

CEO

hotelAG

Rafał Abramczyk to współtwórca i CEO hotelAG – firmy z szerokim doświadczeniem w branży hotelowej.  Z jednej strony hotelAG to deweloper a także niezależny operator hotelowy, z drugiej zaś to zespół doświadczonych profesjonalistów i doradców specjalizujących się w tematyce z zakresu koncepcji i analizy finansowej, pre-openingu, zarządzania, sprzedaży oraz marketingu i PR.

Rafał kompleksowo zarządza procesami budowy, wyposażania a następnie zarządzania projektami hotelowymi prowadzonymi przez grupę, m.in. Seaside Park hotel w Kołobrzegu a także Four Points by Sheraton w Warszawie, która została nominowana przez Marriott International do najlepszego otwarcia w sieci w 2019 roku. Dzięki tej inwestycji Marriott International uznał grupę hotelAG jako certyfikowanego operatora i franczyzobiorcę marek Select Brands z portfela Marriott.

Co ważne, Rafał Abramczyk jako pierwszy w Polsce wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condohoteli, a obiekty zarządzane przez Grupę wielokrotnie zdobywały nagrody, m.in.: Seaside Park hotel W Kołobrzegu - Inwestycja Roku według Czytelników „Hotelarza”, „Oscar” branży budowlanej – Budowa Roku dla Golden Tulip Gdańsk, Inwestycja Roku Rynku Hotelarskiego dla Golden Tulip Gdańsk, a także Najlepszy Hotel Wypoczynkowy dla Golden Tulip Międzyzdroje.

 

Bierze udział w sesjach:

  • TRENDY

    „Consumer experience”. Te trendy społeczne zmienią rynek nieruchomości

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    „Consumer experience”. Te trendy społeczne zmienią rynek nieruchomości

    • MIESZKANIA. Wynajmuje, nie kupuję! Nie chce być niewolnikiem miejsca! PRS ma przyszłość?
    • ZAKUPY. Ucieczka od fast fashion! Bo za drogie, nie eko, bo wszystko już było... Co nas kusi, do czego będą potrzebne nam sklepy?
    • PRACA. Do roboty! Gdzie i na jak długo idziemy z laptopem? Czy obecny stan to już maks. zmian stylu pracy?
    • PODRÓŻE. Jak podróżuje pokolenie «Z»? Jak sprawić, by hotele to była ich bajka

    „Consumer experience”. Te trendy społeczne zmienią rynek nieruchomości

🡠 POWRÓT